ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. 

Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα:

  • Είναι ελαττωματικά από τον κατασκευαστή ή έχουν έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων και εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας
  • βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχουν αποσφραγιστεί ή να έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχατε επιλέξει κατά την παραγγελία σας θα πραγματοποιηθεί αντίστοιχα και η επιστροφή χρημάτων:

Πιστωτική Κάρτα: H επιστροφή των χρημάτων θα γίνει στην κάρτας σας εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.

Αντικαταβολή: Θα χρειαστεί να μας δώσετε έναν τραπεζικό λογαριασμό για να προχωρήσουμε σε επιστροφή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών.
Για την αποφυγή δική σας ταλαιπωρίας καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κτλ.).

Θα πρέπει να μας ενημερώσετε για την επιθυμία σας να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε τηλεφωνικά στο 28240 23220.

 

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων σας επιβαρύνεστε εσείς το κόστος μεταφορικών και τυχόν κόστος αντικαταβολής (αν αυτός είναι ο τρόπος πληρωμής που επιλέξατε κατά την παραγγελία).

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθη στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δηλώνει ο πελάτης καθώς και την μη ανταπόκριση τους στα τηλέφωνα της ACS. Σε αυτές τις περιπτώσεις η επιβάρυνση αυτή θα πρέπει να καταβληθεί σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας, ισχύουν τα ακόλουθα:

Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο, Απ. Λιανικής, ΔΑΠ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την εταιρία μας και η εταιρία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία μας άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας οποιαδήποτε στιγμή τηλεφωνικά σε εργάσιμες ώρες χωρίς κανένα κόστος, αρκεί αυτό να γίνει προτού αποσταλούν τα προϊόντα. Αν επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας αφότου αυτά έχουν σταλεί θα επιβαρυνθείτε μόνο με τα έξοδα αποστολής που χρεώθηκε η παραγγελία.